FUNCIONS PRINCIPALS DEL ROL
Realitzar els processos de gestió propis de l'activitat de l’àrea d’Orientació i Inserció Professional de Florida Universitària.
TASQUES A DESENVOLUPAR
· Atenció telefònica i personal: Atendre les demandes dels usuaris/àries dels diferents serveis (alumnat i ex-alumnat de Florida)
· Atendre les consultes i informació sol·licitades per les empreses i entitats col·laboradores.
· Col·laboració en l'organització d'esdeveniments i seminaris.
· Participació en processos administratius de l'àrea relacionats amb la borsa de treball i gestió de pràctiques.
· Conèixer i gestionar les ordre dels programes que es gestionen des de l’àrea, entendre el seu funcionament i complir els terminis marcats.
REQUERIMENTS GENERALS
· Cicle Formatiu de Grau Superior (famílies professionals d’Administració i Gestió o Comerç i Màrqueting)
· Domini del valencià: C1
· Domini ofimàtica.
· Domini de TICs.
· Competències: Orientació/ atenció al client, comunicació interpersonal. Organització i planificació, treball en equip. Autoorganització.
ES VALORARÀ
· Experiència administrativa al sector educatiu.
· Coneixement de productes i serveis en el sector de l’educació i la formació.
· Nivell lingüístic B1 Anglès.
· Alumnat i ex alumnat de Florida Grup.